Efficiënt werken begint bij een goed georganiseerd voorraadbeheer(VMI). Krommenhoek helpt installateurs met slimme oplossingen voor de toelevering en beschikbaarheid van materialen. Zo minimaliseer je voorraadtekorten, bespaar je tijd en zorg je ervoor dat de juiste materialen altijd op het juiste moment beschikbaar zijn. Efficiënter werken was nog nooit zo eenvoudig.
Met de mobiele app van Krommenhoek wordt het beheren van je eigen voorraad nog eenvoudiger. Of het nu gaat om de voorraad in je eigen magazijn, een opslagcontainer op een project of een grijp voorraad in een werkbus, met de barcode-scan oplossing van Krommenhoek bestel je op eenvoudige wijze de juiste materialen, waarbij de kans op fouten wordt geminimaliseerd.
Samen met onze e-business specialist stel je het gewenste voorraadplan op;
Aan de hand van de opgestelde voorraadlijst vervaardigt Krommenhoek Plastics de bestellabels met barcodes;
De bestellabels worden op de betreffende plaatsen/vakken gemonteerd;
Na installatie van de KH-Plastics app voeg je artikelen eenvoudig toe aan de winkelwagen via de barcodescanner;
Na het plaatsen van de bestelling wordt de order verwerkt en geleverd zoals je van ons gewend bent.
"Maak het samen met Krommenhoek Plastics" – dat is onze missie. Met deze gedachte bieden wij installateurs diverse magazijninrichting oplossingen om het voorraadbeheer in eigen magazijnen of op projecten te optimaliseren. Onze oplossingen kunnen desgewenst volledig gelabeld en gevuld worden geleverd, zodat jij als installateur volledig wordt ontzorgd. En dat in de meeste gevallen geheel kosteloos. Vraag jouw accountmanager naar de mogelijkheden.
Breng eenvoudig meer structuur in je magazijn met deze open vakkenkast voor je voorraad.
Met deze afsluitbare vakkenkast kan je de kostbare materialen veilig en gestructureerd opbergen.
Een mobiele vakkenkast op projecten zorgt voor een goed overzicht van de huidige voorraad.
Efficiënt werken begint bij een goed georganiseerd voorraadbeheer(VMI). Krommenhoek helpt installateurs met slimme oplossingen voor de toelevering en beschikbaarheid van materialen. Zo minimaliseer je voorraadtekorten, bespaar je tijd en zorg je ervoor dat de juiste materialen altijd op het juiste moment beschikbaar zijn. Efficiënter werken was nog nooit zo eenvoudig.
Met de mobiele app van Krommenhoek wordt het beheren van je eigen voorraad nog eenvoudiger. Of het nu gaat om de voorraad in je eigen magazijn, een opslagcontainer op een project of een grijp voorraad in een werkbus, met de barcode-scan oplossing van Krommenhoek bestel je op eenvoudige wijze de juiste materialen, waarbij de kans op fouten wordt geminimaliseerd.
Samen met onze e-business specialist stel je het gewenste voorraadplan op;
Aan de hand van de opgestelde voorraadlijst vervaardigt Krommenhoek Plastics de bestellabels met barcodes;
De bestellabels worden op de betreffende plaatsen/vakken gemonteerd;
Na installatie van de KH-Plastics app voeg je artikelen eenvoudig toe aan de winkelwagen via de barcodescanner;
Na het plaatsen van de bestelling wordt de order verwerkt en geleverd zoals je van ons gewend bent.
"Maak het samen met Krommenhoek Plastics" – dat is onze missie. Met deze gedachte bieden wij installateurs diverse magazijninrichting oplossingen om het voorraadbeheer in eigen magazijnen of op projecten te optimaliseren. Onze oplossingen kunnen desgewenst volledig gelabeld en gevuld worden geleverd, zodat jij als installateur volledig wordt ontzorgd. En dat in de meeste gevallen geheel kosteloos. Vraag jouw accountmanager naar de mogelijkheden.
Breng eenvoudig meer structuur in je magazijn met deze open vakkenkast voor je voorraad.
Met deze afsluitbare vakkenkast kan je de kostbare materialen veilig en gestructureerd opbergen.
Een mobiele vakkenkast op projecten zorgt voor een goed overzicht van de huidige voorraad.
Efficiënt werken begint bij een goed georganiseerd voorraadbeheer (VMI). Krommenhoek helpt installateurs met slimme oplossingen voor de toelevering en beschikbaarheid van materialen. Zo minimaliseer je voorraadtekorten, bespaar je tijd en zorg je ervoor dat de juiste materialen altijd op het juiste moment beschikbaar zijn. Efficiënter werken was nog nooit zo eenvoudig.
Met de mobiele app van Krommenhoek wordt het beheren van je eigen voorraad nog eenvoudiger. Of het nu gaat om de voorraad in je eigen magazijn, een opslagcontainer op een project of een grijp voorraad in een werkbus, met de barcode-scan oplossing van Krommenhoek bestel je op eenvoudige wijze de juiste materialen, waarbij de kans op fouten wordt geminimaliseerd.
Samen met onze e-business specialist stel je het gewenste voorraadplan op;
Aan de hand van de opgestelde voorraadlijst vervaardigt Krommenhoek Plastics de bestellabels met barcodes;
De bestellabels worden op de betreffende plaatsen/vakken gemonteerd;
Na installatie van de KH-Plastics app voeg je artikelen eenvoudig toe aan de winkelwagen via de barcodescanner;
Na het plaatsen van de bestelling wordt de order verwerkt en geleverd zoals je van ons gewend bent.
"Maak het samen met Krommenhoek Plastics" – dat is onze missie. Met deze gedachte bieden wij installateurs diverse magazijninrichting oplossingen om het voorraadbeheer in eigen magazijnen of op projecten te optimaliseren. Onze oplossingen kunnen desgewenst volledig gelabeld en gevuld worden geleverd, zodat jij als installateur volledig wordt ontzorgd. En dat in de meeste gevallen geheel kosteloos. Vraag jouw accountmanager naar de mogelijkheden.
Breng eenvoudig meer structuur in je magazijn met deze open vakkenkast voor je voorraad.
Met deze afsluitbare vakkenkast kan je de kostbare materialen veilig en gestructureerd opbergen.
Een mobiele vakkenkast op projecten zorgt voor een goed overzicht van de huidige voorraad.
Efficiënt werken begint bij een goed georganiseerd voorraadbeheer(VMI). Krommenhoek helpt installateurs met slimme oplossingen voor de toelevering en beschikbaarheid van materialen. Zo minimaliseer je voorraadtekorten, bespaar je tijd en zorg je ervoor dat de juiste materialen altijd op het juiste moment beschikbaar zijn. Efficiënter werken was nog nooit zo eenvoudig.
Met de mobiele app van Krommenhoek wordt het beheren van je eigen voorraad nog eenvoudiger. Of het nu gaat om de voorraad in je eigen magazijn, een opslagcontainer op een project of een grijp voorraad in een werkbus, met de barcode-scan oplossing van Krommenhoek bestel je op eenvoudige wijze de juiste materialen, waarbij de kans op fouten wordt geminimaliseerd.
Samen met onze e-business specialist stel je het gewenste voorraadplan op;
Aan de hand van de opgestelde voorraadlijst vervaardigt Krommenhoek Plastics de bestellabels met barcodes;
De bestellabels worden op de betreffende plaatsen/vakken gemonteerd;
Na installatie van de KH-Plastics app voeg je artikelen eenvoudig toe aan de winkelwagen via de barcodescanner;
Na het plaatsen van de bestelling wordt de order verwerkt en geleverd zoals je van ons gewend bent.
"Maak het samen met Krommenhoek Plastics" – dat is onze missie. Met deze gedachte bieden wij installateurs diverse magazijninrichting oplossingen om het voorraadbeheer in eigen magazijnen of op projecten te optimaliseren. Onze oplossingen kunnen desgewenst volledig gelabeld en gevuld worden geleverd, zodat jij als installateur volledig wordt ontzorgd. En dat in de meeste gevallen geheel kosteloos. Vraag jouw accountmanager naar de mogelijkheden.
Breng eenvoudig meer structuur in je magazijn met deze open vakkenkast voor je voorraad.
Met deze afsluitbare vakkenkast kan je de kostbare materialen veilig en gestructureerd opbergen.
Een mobiele vakken kast op projecten zorgt voor een goed overzicht van de huidige voorraad.
Blijf op de hoogte van nieuws & aanbiedingen.